حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مراسم گرامیداشت روز شورا
    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
    شناسه : 671
    4

    به گزارش آرشیو نیوز، عباسی فرماندار شهرستان ویژه مرند در مراسم روز شورا ضمن تقدیر از زحمات شوراها در امر خدمات رسانی بیان داشت: مسئولیت امر خطیری است و در سایه خون شهدا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مسئولیت ها قرار گرفته‌ایم و وظیفه داریم در خدمت رسانی به مردم […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز، عباسی فرماندار شهرستان ویژه مرند در مراسم روز شورا ضمن تقدیر از زحمات شوراها در امر خدمات رسانی بیان داشت: مسئولیت امر خطیری است و در سایه خون شهدا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مسئولیت ها قرار گرفته‌ایم و وظیفه داریم در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.
    وی بیان داشت: کارهایی که انجام داده‌ایم وظیفه مان بوده و هست و از آن کارهایی که نکرده ایم صحبت کنیم و برای آن تلاش کنیم.
    دکتر عباسی با اشاره به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: نواقصات زیادی داریم ولی از کجا به کجا رسیده‌ایم عزت داریم ، اقتدار داریم ، قدرت داریم همان کشورهایی که روز ایران را قبول نداشتند حالا بر سر میز مذاکره با ایران نشسته‌اند و از اقتدار و قدرت ایران در هراس هستند.
    وی گفت: کشور ایران روزی قادر به ساخت پیچ یک هوایپما نبود در صورتیکه حالا موشک های نقطه زن داریم و اسرائیل و آمریکا از پیشرفت های ایران در هراس است و هر روز برای آن توطئه و برنامه جدیدی دارد.
    همچنین وی خاطر نشان شد: دشمنان هر روز برای این کشور توطئه افکنی می کنند که نیاز است جهاد تبیین داشته باشیم که مور تاکید مقام معظم رهبری است.
    وی افزود: زمان ارباب سالاری به اتما رسیده و حالا زمان مردم سالاری است و مردم شما عزیزان را به عنوان شورا انتخاب کرده اند و باید در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.
    فرماندار ویژه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشوردرشهرستان مرند بیان داشت: در جراحی اقتصادی هستیم و باید سالها قبل این مشکلات بر طرف میشد و این یک قانون است که باید مشکل اقتصاد را برطرف کنیم.
    وی ادامه داد: این سید مظلوم با تمام مظلومیت خود این حرکت اقتصادی را شروع کرده و در تلاش برای جراحی اقتصاد معیوب است و همه باید برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنیم.
    وی افزود: داشتن شوق به کار ، جهاد تبیین ، ترویج فرهنگ مصرف ؛توجه به سبک زندگی باید در سرلوحه برنامه ها قرار گیرد.
    دکتر عباسی با اشاره به وضعیت آرد و نان گفت: موضوع آرد و نان و دارود که تغییرات و حذفیات در یارانه آنها نخواهیم داشت و مردم نگران نباشند و ما در هیچ چیز کمبودی در کشور نداریم ولی متاسفانه عده ای از افراد سود جو از فرصت سو استفاده می کنند و باید طریقه توزیع و مصرف را کنترل و برنامه داشته باشیم.
    نماینده عالی در آخر سخنان خود بیان کرد: تلاش دولت گره گشایی از مشکلات مردم است ولی دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به نظام هستند و مردم باید آگاه باشند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.