حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه مرند
    ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
    شناسه : 8633
    0
    به گزارش آرشیو نیوز:

    ۷ نفر از طلاب و فضلا ی مدرسه علمیه صاحب الزمان ( عج) مرند به دست مبارک حضرت آیت الله اراکی ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند به گزارش آرشیو نیوز: آیت الله محسن اراکی در این مراسم با اشاره به فلسفه وجودی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) گفت: رسول اکرم محبوب خدا بود […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ۷ نفر از طلاب و فضلا ی مدرسه علمیه صاحب الزمان ( عج) مرند به دست مبارک حضرت آیت الله اراکی ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند

    به گزارش آرشیو نیوز:

    آیت الله محسن اراکی در این مراسم با اشاره به فلسفه وجودی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) گفت: رسول اکرم محبوب خدا بود و آمده بود تا امتی پرورش دهد که همچون خودش محبوب خدا باشند.
    وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی امت پیامبر اکرم (ص) این است که آیینه صفات الهی باشند خاطرنشان کرد: رزمندگان، جانبازان، شهدا و ایثارگران نمونه‌ای از این امت پیامبران هستند.

    عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور و هیئت رئیسه مجلس خبرگان آینده را از آن مردم ایران دانست و گفت: هرکسی می‌خواهد در پیروزی آیندگان شریک باشد باید زیر پرچم انقلاب اسلامی و مطیع منویات مقام معظم رهبری باشد.

    وی در پایان افزود: مردم ایران مردمی مقاوم، شجاع و متکی به قدرت داخلی هستند و همین موضوع رمز پیروزی ایران اسلامی است.

    گفتنی است این مراسم همزمان با ولادت با سعادت پیامبر مکرم خدا(ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) مصلی مرند برگزار شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.