حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • شهرستان مرند چشم انتظار مرکز درمانی
    ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
    شناسه : 6492
    0
    تقاضای شهروندان مرندی از دادستان انقلابی

    مردم ولایت مدار شهرستان مرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور پررنگ و تاثیرگذار دادستان جوان، دلسوز، انقلابی و مطالبه‌گر در مسائل و مشکلات شهرستان، خواهان ورود ایشان به مسئله احداث بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی مرند شدند. به گزارش آرشیو نیوز: مرند سومین شهرستان پر جمعیت آذربایجان‌شرقی با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر از نظر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مردم ولایت مدار شهرستان مرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور پررنگ و تاثیرگذار دادستان جوان، دلسوز، انقلابی و مطالبه‌گر در مسائل و مشکلات شهرستان، خواهان ورود ایشان به مسئله احداث بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی مرند شدند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مرند سومین شهرستان پر جمعیت آذربایجان‌شرقی با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر از نظر شاخص درمانی شرایط خوبی ندارد. بیمارستان فوق تخصصی ۶۰ تختخوابی آیت الله حجت کوه کمری که برای امراض خاص احداث شده بود؛ با قلع و قمع بیمارستان رازی به تنها بیمارستان مرند تبدیل گشت و حال با ۱۳۸ تخت جوابگوی نیازهای درمانی شهرستان نیست.

    پرسنل و کادر درمان این بیمارستان به رغم تلاشها و زحماتشان پاسخگوی مناسب مردم و مراجعان نیستند. گلایه‌های مردمی بارها از طریق رسانه های جمعی نیز منعکس شده اما متاسفانه مردم پاسخی از این پیگیری ها دریافت نکرده اند.

    با شروع فصل زمستان و افزایش بیماری‌های عفونی و مسری سیستم درمانی به شدت با کمبود تخت به ویژه در بخش‌های داخلی مواجه می شود. گاهی پیش می‌آید که تختی برای بستری بیمار وجود ندارد و بیماران باید ساعت‌ها منتظر بمانند تا تختی خالی شود.

    سال ۹۸ طی نشستهای مختلف با حضور سعید نمکی وزير بهداشت و درمان کلنگ زنی بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی صورت گرفت اما با گذشت چندین سال و با وجود وعده های پی در پی مسئولین هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته و مردم منطقه چشم انتظار و بی بهره از یک مرکز درمانی مناسب هستند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.