حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • شروع با تاخیر فعالیت مدارس در آذربایجان‌شرقی
    ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
    شناسه : 7395
    0
    روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

    روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نحوه فعالیت برخی مدارس آذربایجان شرقی در روز سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. به گزارش آرشیو نیوز: فعالیت برخی مدارس آذربایجان شرقی به شرح زیر است:اسکو و ایلخچیبا توجه به برودت هوا فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نحوه فعالیت برخی مدارس آذربایجان شرقی در روز سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    فعالیت برخی مدارس آذربایجان شرقی به شرح زیر است:
    اسکو و ایلخچی
    با توجه به برودت هوا فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید سهند) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
    سراب
    با توجه به سرمای شدید هوا در منطقه سراب فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.
    هریس
     با توجه به برودت هوا در منطقه هریس فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.
    صوفیان 
    با توجه به برودت هوا مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند نمود.
    مهربان
     با توجه به سرمای شدید هوا در منطقه مهربان فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
    تسوج
    با توجه به برودت هوا در منطقه تسوج فعالیت مراکز پیش دبستانی و مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

    مرند

    با توجه برودت شدید هوا، فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند درتمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
    نواحی پنجگانه تبریز و خسروشهر
    با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز و منطقه خسروشهر در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.