حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • فداکاری خلبانان ایرانی در تبریز
    ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
    شناسه : 530
    5

    به گزاراش پایگاه خبری آرشیو نیوز: بازتاب گسترده رسانه های بین‌المللی از سقوط یک فروند هواپیمای اف_۵ نیروی هوایی به علت نقص فنی که روز دوشنبه ساعت ۸ صبح در شهر تبریز اتفاق افتاد. امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی بیان کرد: خلبانان برای جلوگیری از اصابت هواپیما به نقاط پرجمعیت و شلوغ با ایثار و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزاراش پایگاه خبری آرشیو نیوز: بازتاب گسترده رسانه های بین‌المللی از سقوط یک فروند هواپیمای اف_۵ نیروی هوایی به علت نقص فنی که روز دوشنبه ساعت ۸ صبح در شهر تبریز اتفاق افتاد.

    امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی بیان کرد: خلبانان برای جلوگیری از اصابت هواپیما به نقاط پرجمعیت و شلوغ با ایثار و فداکاری و عدم استفاده از صندلی پران هواپیما را به نقطه کم تراکم هدایت کرده و به شهادت رسیدند.

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی شهادت این دو خلبان پایگاه شهید فکوری تبریز را با پیامی تسلیت گفت:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
    خبر تلخ و ناگوار سانحه نقص فنی هواپیمای آموزشی اف_پنج پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز و شهادت حافظان آسمان شمال غرب، خلبان‌های والامقام «سرهنگ دوم صادق فلاحی» و «سروان حنیفه زاد» و همچنین عروج یکی از همشهریان عزیز مرحوم آقای همت دوست در این حادثه موجب تأثر و تالم شد.
    با ادای احترام به ساحت مقدس دلاورمردان و شهدای گلگون کفن این مرز پرگهر، شجاعت و رشادت مثال زدنی خلبان‌های عزیزمان که مانع از برخورد هواپیما به ساختمان‌های مسکونی شدند را می‌ستاییم و به روان پاک آن‌ها درود و سلام می‌فرستیم.
    پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از جمله پایگاه‌های نیروی هوایی است که نقش مهم و تأثیر گذاری در طول هشت سال دفاع مقدس داشته و بعد از آن در حفاظت از آسمان کشور عزیزمان جانفشانی می‌کند.
    اینجانب این ضایعه غمبار و هجرت ملکوتی این دو خلبان شهید را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، فرماندهان و نیروهای جان برکف ارتش قهرمان به ویژه امیر فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همکاران و حافظان امنیت آسمان در پایگاه دوم شهید فکوری، مردم شریف و عزیز استان و مردم تبریز و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای این دو شهید گرانقدر و آن شهروندعزیز مغفرت الهی، علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده‌های مکرم ایشان صبر و بردباری مسألت می‌کنم.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.