حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • سرویس دهی رایگان برای تماشاگران بازی تراکتور – سپاهان
    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
    شناسه : 4143
    6
    مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تبریز خبر داد:

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ارائه خدمات رایگان رفت و آمد به ورزشگاه یادگاران امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی این شهر برای تماشاگران بازی تراکتور و سپاهان خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: عباس نژاد، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ارائه خدمات رایگان رفت و آمد به ورزشگاه یادگاران امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی این شهر برای تماشاگران بازی تراکتور و سپاهان خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    عباس نژاد، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور -سپاهان از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و ضرورت سرویس دهی به تماشاگران نقاط مختلفی در سطح شهر تبریز به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) در نظر گرفته شده که شامل چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) است.
    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد:: تماشاگران محترم می توانند از ساعت ۱۹٫۳۰ روز جمعه ۱۸ فروردین ماه از طریق مبادی فوق از اتوبوسهای شرکت واحد جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام(ره) استفاده کنند.  
    مسابقه بین تیم های تراکتور و سپاهان راس ساعت ۲۱٫۳۰ روز جمعه ۱۸ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریزو با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و بلیت فروشی نیز فقط بصورت اینترنتی تا ساعت ۱۷ همانروز از طریق درگاه سامانه فروش الکترونیکی بلیت در سایت رسمی باشگاه تراکتور انجام می گردد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.