حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • سال ۱۴۰۲، سال خوبی برای هنر نمایش بود
    ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
    شناسه : 7646
    1
    مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران:

    مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت: تئاتر هنری زنده است که با مخاطب رو در رو سخن می گوید که در سال ۱۴۰۲ سال خوبی اتفاقات خوبی در این عرصه رقم خورد. به گزارش آرشیو نیوز:اسرافیل فرج‌اللهی در آیین گرامیداشت روز جهانی تئاتر در خانه پروین اعتصامی تبریز با اشاره به اهمیت و جایگاه هنر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت: تئاتر هنری زنده است که با مخاطب رو در رو سخن می گوید که در سال ۱۴۰۲ سال خوبی اتفاقات خوبی در این عرصه رقم خورد.

    به گزارش آرشیو نیوز:
    اسرافیل فرج‌اللهی در آیین گرامیداشت روز جهانی تئاتر در خانه پروین اعتصامی تبریز با اشاره به اهمیت و جایگاه هنر تئاتر گفت: تئاتر هنری زنده است واین هنردر عین اینکه روح و روان آدمی را آرامش می بخشد، مخاطب را به تفکر وا می دارد.
    وی با اشاره به اهمیت افزایش تولیدات نمایشی ااظهار کرد:سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای هنر نمایش بود و اتفاقات خوبی در این عرصه رقم خورد.
    وی این اتفاقات خوب را مرهون همراهی مسئولان و خود هنرمندان عرصه نمایش عنوان کرد.
    فرج‌اللهی گفت: امسال با تکیه بر شعار سالْ و با همدلی و همراهی هنرمندانْ تولید در عرصه هنرهای نمایشی نیز رونق بیشتری خواهد یافت.
    وی با اشاره به حضور چشمگیر هنرمندان آذربایجانی در فعالیت‌های تئاتری گفت: «شهر تبریز شهر اولین‌ها در حوزه نمایش کشور نیز هست چرا که همواره شاهد اجراهای درخشان از گروه‌های تبریزی و آذربایجانی در جشنواره بین‌المللی فجر و سایر رویدادهای نمایش در سطح کشور هستیم.»

    فرج اللهی ادامه داد: امیدواریم سال جدید در حوزه نمایش شاهد جهش تولید باشیم و انجمن هنرهای نمایشی استان‌ها به معنای واقعی فعالیت کنند تا در این راستا یاری‌گر هنرمندان نمایش باشد.»
    در پایان این آیین، ضمن تقدیر از یک عمر فعالیت استاد محمود اخی در حوزه نمایش، از هنرمندان مقام‌آور ملی در طول سال ۱۴۰۲ تقدیر شد. 

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.