حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • قلعه تاریخی یالدور (مانداگارانا) مرند ساماندهی می‌شود
    ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
    شناسه : 6694
    0
    سیدعزت‌الله ضرغامی

    وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی طی سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی، از سازماندهی قلعه تاریخی یالدور مرند خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری به همراه مسئولین استانی و شهرستانی از قلعه باستانی ۶ هزار ساله مرند که سالهاست مورد بی‌توجهی مسئولان زیر تلی از خاک […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی طی سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی، از سازماندهی قلعه تاریخی یالدور مرند خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری به همراه مسئولین استانی و شهرستانی از قلعه باستانی ۶ هزار ساله مرند که سالهاست مورد بی‌توجهی مسئولان زیر تلی از خاک به فراموشی سپرده و به خرابه‌ای تبدیل گشته؛ بازدید کرد.

    وی در بازدید از این قلعه و شنیدن گلایه اهالی منطقه با دستور سریع جهت ساماندهی این مجموعه تاریخی گفت: مرند از لحاظ آثار تاریخی جزو شهرهای شاخص کشور است و این آثار ارزشمند شناسنامه ملت ماست و باید به بهترین نحو حفاظت و حراست شوند.

    وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری خاطر نشان کرد چندین نمونه شبیه این مجموعه در کشور وجود دارد که هم محل تفریح و تاریخی شهر را زیباتر میکند و هم محل درآمدزایی است.

    ضرغامی با اشاره به مشکلات قلعه تاریخی مرند، مرمت جدی آن را با درخواست از همکاری بین شهرداری، فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی در خصوص ساماندهی این آثار تاریخی گفت: در کنار اعتباراتی که قبلا برای پروژه‌های مرند در نظر گرفته شده، در این سفر نیز اعتبارات جداگانه ویژه‌ای برای مرمت و حفاظت از این قلعه در نظر خواهیم گرفت.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.