حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • رونمایی از دو عنوان کتاب نوشته دکتر ناصر رضایی در مرند
    ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
    شناسه : 3962
    4

    دو عنوان کتاب نوشته دکتر ناصر رضایی با عناوین روزی در قبرستان و خودآموز هیپنوتیزم در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان مرند توسط مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی گردید. به گزارش آرشیو نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان مرند بر لزوم حفظ مرجعیت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دو عنوان کتاب نوشته دکتر ناصر رضایی با عناوین روزی در قبرستان و خودآموز هیپنوتیزم در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان مرند توسط مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی گردید.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان مرند بر لزوم حفظ مرجعیت هنر در جامعه، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی را پاتوق هنرمندان دانست.
    وی نگاه به فرهنگ و هنر را فرا جناحی و سیاسی عنوان کرد و گفت: حرکت و خلق اثر هر هنرمندی که در راه اعتلای اسلام و انقلاب و ایران قدم برمی دارد حرکتی ارزشمند و شایسته تقدیر است.
    بلاغی با بیان اینکه فرهنگ و هنر یک جریان پویا و سیال است که در جامعه و افراد آن تاثیر دارد گفت: هر رویدادی که در خدمت تقویت این جریان باشد نیز برای ما ارزشمند است.
    وی مسئله آموزش را یکی از مهمترین مسائل در عرصه‌های مختلف علی‌الخصوص در عرصه فرهنگ و هنر برشمرد و بر لزوم تقویت امر آموزش در این حوزه تاکید کرد.
    بلاغی مردم محور کردن برنامه‌های فرهنگی و هنری و همچنین توجه ویژه به برنامه‌های شهرستانی در این حوزه را از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تصویب اجرای دومین دوره جشنواره ملی کودک باغچه بان و حمایت مالی از این طرح و طرح تصویر سازی قصص قرآنی در شهرستان مرند و حمایت از انجمن داستانویسی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.