حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • رسانه ها بازوی توانمند پلیس در آگاه سازی مردم هستند
    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
    شناسه : 8471
    1
    فرمانده انتظامی مرند:

    به مناسبت روز خبرنگار، جلسه تعاملی و نشست خبری اصحاب رسانه با فرمانده و مسئولین انتظامی در اتاق جلسه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان مرند برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ اسدیان ضمن تبريک روز خبرنگار با بيان اينکه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است، گفت: اصحاب رسانه بازوی توانمند پليس در آگاه‌سازی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به مناسبت روز خبرنگار، جلسه تعاملی و نشست خبری اصحاب رسانه با فرمانده و مسئولین انتظامی در اتاق جلسه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان مرند برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ اسدیان ضمن تبريک روز خبرنگار با بيان اينکه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است، گفت: اصحاب رسانه بازوی توانمند پليس در آگاه‌سازی مردم بوده و پليس از بستر و ظرفیت رسانه ها  و جراید در افزایش آگاهی مردم در خصوص تهدیدات و فرصت های فضای مجازی استفاده می‌کند.

    وی با بیان اینکه امنیت محصولی  اجتماعی است و مستلزم مشارکت و تعامل مردم ، سازمان ها ، نهادها و مسئولین با پلیس است و اصلی ترین معیار مشارکت با پلیس ، رعایت  قوانین و مقررات است. اسدیان ضمن تشريح عملکرد فرماندهی انتظامی و ارتقا امنيت اجتماعی در ۴ ماهه سال‌جاری خاطرنشان ساخت: اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از قوانین و مقررات و تبعات ارتکاب جرم و تخلفات می تواند عاملی برای جلوگیری از وقوع  جرائمی که توسط افراد از روی ناآگاهی صورت می گيرد، باشد .
    فرمانده انتظامی مرند بر ضرورت تعامل سازنده و دو سویه اصحاب رسانه و فراجا اشاره کردو گفت: پليس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومي هستند که می تواند با تکیه بر این تعامل امنیت،  آرامش و آسایش  را به بطن جامعه تزریق کند.

    گفتنی است خبرنگاران نیز به تبادل نظر با مسئولان انتظامی و بيان مسائل خود پرداخته و ضمن تاکيد بر همکاری فی مابين پليس و اصحاب رسانه از امنيت پايدار موجود در شهرستان مرند و عملکرد خوب فرماندهی انتظامی تقدير و تشکر کردند.

    در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر شهرستان تجلیل به عمل آمد

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.