حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دلنوشته امیر سرلشکر موسوی فرمانده‌ کل ارتش برای آرتین
    ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
    شناسه : 1721
    4

    به گزارش آرشیو نیوز: امیر سرلشکر موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای آرتین سریداران که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ پدر، مادر و برادر خود را از دست داده است،چنین نوشت:«کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلتیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی!پسرم آرتین؛ اگرچه قلبم آزرده دلتنگی توست،اما کاش زخم‌های دل […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز:

    امیر سرلشکر موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای آرتین سریداران که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ پدر، مادر و برادر خود را از دست داده است،چنین نوشت:
    «کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلتیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی!
    پسرم آرتین؛ اگرچه قلبم آزرده دلتنگی توست،اما کاش زخم‌های دل تو،روی سینه‌ام انباشته می‌شد و تو را غصه‌دار و دلتنگ نمی‌دیدم.

    انسان نمایی که تو را داغدار کرد،حیوان دست‌آموزی است که ساخت آمریکا،رژیم صهیونیستی وتفکر رژیم سعودی است،اما سرباز ایرانی دندان می‌فشارد و صبوری می‌کند تا در زمان خود به‌اذن رهبر و فرمانده‌اش طومارشان را در هم بپیچد.
    کاش پیامت را همه می‌شنیدند،آن‌هایی که به‌بهانه‌ا ی ناخواسته یا نادانسته، قدرت دفاعی و امنیتی کشور را تضعیف و مشغول کردند و فرصت جولان به عروسک‌های دست‌آموز دادند تا حرم و حریم را به گلوله ببندند.
    کاش می‌شنیدند صدای بچه‌هایی که یتیم،صدای زن‌هایی که بی‌سرپرست وصدای پدران و مادرانی که به داغ فرزند نشسته و صدای ضجه برادر و خواهر ازدست‌داده‌ها را و… کاش می‌شنیدند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.