حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دستگیری سارق خانه باغ ها با ۱۰ فقره سرقت در “مرند”
    ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
    شناسه : 6782
    0
    فرماندهی انتظامی مرند خبر داد:

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سارق خانه باغ‌ها با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس،  سرهنگ ” علی اسدیان ” درتشریح این خبر گفت: درپی وقوع سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ عباسی،  دستگیری سارق یا سارقان در دستور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سارق خانه باغ‌ها با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس،  سرهنگ ” علی اسدیان ” درتشریح این خبر گفت: درپی وقوع سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ عباسی،  دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ عباسی با تلاش شبانه روزی وبه کارگیری گشت های نامحسوس یک نفر سارق راشناسایی و با هماهنگي مرجع قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر و اموال مسروقه کشف وبه مالباختگان تحویل داده شد.

    سرهنگ ” اسدیان ” اظهارداشت: متهم در تحقيقات بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها  در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ عباسي اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی مرند در پایان از شهروندان خواست به هشدار‌های پليسي درخصوص پیشگیری از انواع سرقت توجه کرده و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را دراسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.