حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دستگیری دو سارق اماکن خصوصی در مرند
    ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
    شناسه : 5147
    4
    به گزارش آرشیو نیوز

    فرمانده انتظامی مرند: دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: جلیلیان، فرمانده انتظامی مرند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه ها موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی مرند افزود: در این راستا ماموران […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی مرند: دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    جلیلیان، فرمانده انتظامی مرند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه ها موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی مرند افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی ، ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
    جلیلیان اظهار داشت: سارقان به ۲۷ فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها اعتراف کردند و اموال مسروقه کشف و به مالباختگان استرداد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
    وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.