حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دستگيری باند کلاهبرداری فروش سوالات کنکور خبر داد
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
    شناسه : 7274
    0
    اسدیان فرمانده انتظامی شهرستان مرند

    فرمانده انتظامی مرند از شناسايی و دستگيری ۲ نفر به جرم کلاهبرداری از طريق فروش سوالات کنکور و نهايی در فضای مجازی خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ ” علی اسديان” در اين خصوص گفت: برابر اعلام پليس فتا شهرستان مرند مبنی بر اينکه يک نفر آقا با همدستی يک خانم اقدام به ايجاد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی مرند از شناسايی و دستگيری ۲ نفر به جرم کلاهبرداری از طريق فروش سوالات کنکور و نهايی در فضای مجازی خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ ” علی اسديان” در اين خصوص گفت: برابر اعلام پليس فتا شهرستان مرند مبنی بر اينکه يک نفر آقا با همدستی يک خانم اقدام به ايجاد يک کانال در فضای مجازی و فروش سوالات کنکور و نهايی می کرده و از حاصل فروش سوالات اقدام به خريد سکه و طلا می‌نمودند توسط ماموران انتظامی شهرستان در حين خريد طلا وسکه شناسايی و دستگير شدند .

    وی عنوان كرد: در بازرسی از محل سکونت متهمين تعداد ۳۶ قطعه سکه طلا ، يک عدد زنجير طلا ، چهار عدد گوشواره طلا و مبلغ ۱۱۲ ميليون و ۲۰۰ هزار ريال حاصل فروش سوالات کنکور و تجهيزات الکترونيکی مربوطه کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتی تحويل مراجع قضايی شدند.

    فرمانده انتظامی مرند در پايان اظهار داشت : با توجه به اينکه سوالات کنکور وسوالات آزمون نهايي تا لحظه برگزاري آزمون در قرنطينه هستند ادعای دسترسی به سوالات توسط سودجويان صرفاً با هدف کلاهبرداری بوده و لذا از شهروندان تقاضا داريم دقت لازم را در اين زمينه داشته باشند و هيچ وجهی را حتی به عنوان بيعانه واريز نکنند و در صورت اطلاع از اينگونه کانال‌ها و افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت به پليس گزارش کنند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.