حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دختران و زنان در عرصه های مختلف سرآمد هستند
    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
    شناسه : 7928
    0
    استاندار آذربایجان‌شرقی:

    استاندار آذربایجان شرقی: امروز بانوان کشور ما به مرحله‌ای از رشد و بالندگی رسیده‌اند که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سرآمد هستند. به گزارش آرشیو نیوز: مالک رحمتی در مراسم گرامی‌داشت روز دختر در حضور جمعی از دختران نخبه و برگزیده استان در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز وظیفه شما به‌عنوان افراد موفق و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    استاندار آذربایجان شرقی: امروز بانوان کشور ما به مرحله‌ای از رشد و بالندگی رسیده‌اند که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سرآمد هستند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مالک رحمتی در مراسم گرامی‌داشت روز دختر در حضور جمعی از دختران نخبه و برگزیده استان در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز وظیفه شما به‌عنوان افراد موفق و فرهیخته سنگین است و باید به بانوان و دختران ما جهت نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف کمک کنید.

    وی افزود: افق‌های دید و آرمان‌های بلند در بین دانش آموزان و دانشجویان کم بوده و باید رشد یابد؛ زیرا این‌که می‌گویند آن‌ها، آینده سازان کشور هستند، فقط حرف نیست بلکه واقعیت دارد.

    رحمتی خطاب به دختران حاضر در جلسه، ادامه داد: باید قدر خود را در رسیدن به قله‌های پیشرفت بدانید چرا که مسیر رسیدن انسان به آرمان‌ها و اهداف خود از سختی‌های عبور می‌کند.

    استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر موفقیتی، نیازمند برنامه ریزی، تلاش، کوشش و تحمل سختی‌ها است و دختر یا پسر فرقی ندارد، اظهارکرد: جوانان ما اگر به خود ایمان داشته باشند، می‌توانند ایده‌های خود را عملیاتی سازند.

    وی گفت: اگر اهداف و آرمان‌های بلند را به معنای واقعی کلمه در ذهن خود به وجود آوریم، به طور قطع به اهداف خود خواهیم رسید.

    رحمتی ادامه داد: مطالب گفته شده در این جلسه، دسته بندی شده و به ادارات کل مربوطه در قالب نامه منعکس می‌شود و بنده موارد مطرح شده و مشکلات و دغدغه‌های دختران در عرصه‌های مختلف را مطالبه خواهم کرد.

    وی با اشاره به زندگی حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) و تاثیرگذاری این بانوان گرانقدر اسلام در حفظ و انتقال معارف اسلام، گفت: امروز اگر دم از علم و تمدن و پیشرفت‌های علمی و پژوهشی می‌زنیم، مدیون سفر تاریخی امام رضا(ع) به ایران هستیم که سیری از دانشمندان و بزرگان را به سمت کشور ما ساری و جاری ساختند.

    استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همه ما می‌توانیم از این الگوها استفاده کنیم و به آرمان‌های بزرگ دست یابیم که البته نیازمند برنامه ریزی و تلاش هستیم.

    رحمتی خطاب به دختران حاضر در جلسه، اظهار کرد: اگر امروز شما موفقیتی دارید، به خاطر تلاش و اراده‌ و الگوهایی است که دنباله روی آن‌ها بوده‌اید و امروز در شرایط فعلی جامعه، وظیفه شما بسیار سنگین تر است.

    وی با بیان اینکه اگر خود بانوان دست به کار شوند و آسیب‌ها و چالش‌ها را مدیریت کنند، بسیار اثرگذارتر خواهد بود، گفت: امروز بانوان در مسئولیت‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی در حال فعالیت هستند؛ اما مدیریت چالش‌ها نیازمند بهره مندی بیشتر از ظرفیت بانوان در مسئولیت‌ها و امور مختلف بوده و باید بیش از پیش از ظرفیت آن‌ها کمک بگیریم.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.