حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دانشگاه قره‌باغ با حضور علی اف افتتاح شد
    ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
    شناسه : 8638
    0
    طی مراسمی:

    دانشگاه قره‌باغ طی مراسمی با حضور الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در شهر خانکندی افتتاح شد. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از مهر: علی‌اف طی سخنانی در این مراسم با تاریخی خواندن افتتاح دانشگاه قره‌باغ، تاکید کرد که ساختمان این دانشگاه در دوره شوروی سابق توسط معماران و مهندسان آذربایجانی ساخته شده است. رئیس […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دانشگاه قره‌باغ طی مراسمی با حضور الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در شهر خانکندی افتتاح شد.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از مهر:

    علی‌اف طی سخنانی در این مراسم با تاریخی خواندن افتتاح دانشگاه قره‌باغ، تاکید کرد که ساختمان این دانشگاه در دوره شوروی سابق توسط معماران و مهندسان آذربایجانی ساخته شده است.

    رئیس جمهور آذربایجان تصریح کرد: طی دوره اشغال برای ارمنی‌سازی این بنا تلاش شد اما بنا با آزاسازی قره‌باغ به اصل خود بازگشت.

    وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۰ سپتامبر به مناسبت اجرای عملیات ضد تروریستی سال ۲۰۲۳ در قره‌باغ به عنوان روز حاکمیت ملی نامگذاری شده است، گفت: ارتش آذربایجان یکسال پیش تنها مدت ۲۴ ساعت منطقه را از جدایی‌طلبان پاکسازی و تمامی قره‌باغ را به آغوش میهن بازگرداند.

    منبع: مهر

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.