حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • خدمت به مردم تکلیف مسئولان است
    ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
    شناسه : 5030
    5
    عضو خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در کشور عراق:

    دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند با محوریت هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت در محل فرمانداری ویژه شهرستان مرند برگزار گردید. به گزارش آرشیو نیوز: آیت الله حسینی در این جلسه با اشاره به نقش این شورا در راستای فرهنگ سازی جامعه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی است برای ملت ایران […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند با محوریت هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت در محل فرمانداری ویژه شهرستان مرند برگزار گردید.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    آیت الله حسینی در این جلسه با اشاره به نقش این شورا در راستای فرهنگ سازی جامعه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی است برای ملت ایران و این خود باعث تکلیف بیشتر مسئولین در جهت خدمت به مردم است.
    وی افزود: تمامی مصوبات جلسه‌ شورای فرهنگ عمومی در راستای فرهنگ سازی جامعه، لازم الاجرا است و باید اعضای این جلسه به این امر توجه بیشتری داشته باشند
    نعمت زاده امام جمعه شهر مرند نیز بر ضرورت اجرای برنامه های متنوع در ایام دهه ولایت و امامت تاکید و خاطر نشان کرد: باید با برگزاری برنامه های متنوع در راستای شناساندن اهداف این واقعه بزرگ تاریخی گام برداشت.
    امام جمعه افزود: مراسم عمامه گذاری ، جشن های مردمی با مشارکت مردمی در این عید بزرگ در مرند برگزار خواهد شد.

    در ادامه جلسه معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروهها و تشکلهای مردمی ، به بهره گیری از این ظرفیت ها در برگزاری مراسم ویژه دهه امامت و ولایت تاکید نمودند . وی به برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه جشنهای دهه امامت و ولایت از سوی تمامی ادارات و نهادهای شهرستان به ویژه بخشداران ، شهرداران گردید.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.