حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • روز فداکاران حوزه خبر گرامی باد
    ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
    شناسه : 5439
    4
    ۱۷ مرداد

    فعالیت در حوزه رسانه و خبر مثل تمام شغل های دنیا سختی، تلخی و شیرینی های مخصوص خود را دارد. سختی و شیرینی چون حضور در کنار مردم و بیان مطالبات به حق آنها با وجود شکایات و …! گاهی بدان فکر میکنم با وجود ناملایمات فراوان و درآمد کم، جز عشق و ایثار چه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فعالیت در حوزه رسانه و خبر مثل تمام شغل های دنیا سختی، تلخی و شیرینی های مخصوص خود را دارد. سختی و شیرینی چون حضور در کنار مردم و بیان مطالبات به حق آنها با وجود شکایات و …!

    گاهی بدان فکر میکنم با وجود ناملایمات فراوان و درآمد کم، جز عشق و ایثار چه چیز دیگری می‌تواند ما را در ادامه این شغل یاری کند.

    شاید ۱۷ مرداد، روز خبرنگار تنها فرصتی باشد که حرف های دل خود را بزنیم مطالباتمان را بیان کنیم، با اینکه عمریست ساعت ها و روزها حرفها و مطالبات همه را نوشتیم، حالا یک روز هم ما می گوییم شاید دیگران بنویسند.

    امسال هم مثل سال‌های قبل به میمنت روز خبرنگار در سالن سردار دلها دعوت بودیم تا از مشکلاتمان بگوییم اما دل گواه این را نداد؛ هیچ یک از مشکلات خود لب به زبان نیاوردیم؛ گویی تنها مشکل و دغدغه دلمان بیان مشکلات همشهریان بود.

    عشق و ایثار بی ریا اصحاب رسانه به مردم ،شهر و کشورشان مثال زدنی و ستودنی است امید است الگویی برای مسئولین تبدیل گشته و با همراهی خبرنگاران در کنار خود نه در مقابلشان امید و نشاط را به شهر و کشور عزیزمان برگردانیم.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.