حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • حجاب و عفاف نباید به سیاست‌زدگی دچار شود
    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
    شناسه : 4474
    6
    رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد:

    محمدحسین صادقی عنوان کرد: حجاب صیانت از کرامت انسانی است و نباید این موضوع به سیاست‌زدگی دچار شود. به گزارش آرشیو نیوز: جلسه کارگروه کرامت انسانی و صیانت اخلاقی با موضوع حجاب با حضور حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان مرند، محمدحسین صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند و اعضای جلسه در دانشگاه آزاد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمدحسین صادقی عنوان کرد: حجاب صیانت از کرامت انسانی است و نباید این موضوع به سیاست‌زدگی دچار شود.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    جلسه کارگروه کرامت انسانی و صیانت اخلاقی با موضوع حجاب با حضور حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان مرند، محمدحسین صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند و اعضای جلسه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد.
    صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند در این نشست گفت: حجاب صیانت از کرامت انسانی است و نباید این موضوع به سیاست‌زدگی دچار شود و همه باید تلاش کنیم دانشگاه به‌عنوان محیط علمی و فرهنگ‌ساز جامعه در وضعیت بهتری قرار بگیرد.
    امام جمعه شهرستان مرند هم گفت: بدحجابی مولود فرهنگ منحط غرب است و امر به معروف ونهی از منکر برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت شئونات اسلامی در پوشش به ویژه برای بانوان جامعه باید جدی و مهم تلقی شود و مسئولان از این مسئله غافل نباشند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.