حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • حال و هوای حسینیه امام خمینی مرند در شب وفات مولای متقیان علی (ع)
    ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
    شناسه : 624
    5

    خدایا تو را سپاس که دیگر بار عمرم به دیدار این لحظه نائل شدم .خدایا مرا از نوبساز ،تا در این آغاز و تولدزیبا، معصومانه‌تر و عاشقانه‌تر،تو را دریابم.مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور پرشور مشتاقان و روزه داران در حسینیه امام خمینی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    خدایا تو را سپاس که دیگر بار عمرم به دیدار این لحظه نائل شدم .خدایا مرا از نوبساز ،تا در این آغاز و تولدزیبا، معصومانه‌تر و عاشقانه‌تر،تو را دریابم.
    مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور پرشور مشتاقان و روزه داران در حسینیه امام خمینی شهرستان مرند برگزار شد.در این مراسم پس از برگزاری اعمال مخصوص شب ۲۱ ، دعای پرفیض جوشن کبیر توسط جمعی از جوانان شهرستان قرائت شد.

    حجت السلام والمسلمین اسعدی گفت: خداوند شب قدر را فرصتی برای مغفرت و عذرخواهی برای انسان‌ها گذاشته و این شب همان شبی است که تقدیر و سرنوشت انسانهای عالم مقدر می‌شود.

    در ادامه مراسم نیز مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج ابراهیم کاظمی پس از ذکر مصیبت ایام شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین با مناجات خوانی مداحی دلنواز شور و حال دیگری در دل مشتاقان ایجاد کرد.

    مراسم آخر شب توسط حجت الاسلام اسعدی و ذکر الهی العفو و قرآن به سر گرفتن و توسل به کلام وحی پایان یافت.

    سمیه جداری سردبیر وخبرنگار پایگاه خبری آرشیو نیوز

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.