حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • جشن ملی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مرند
    ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
    شناسه : 7250
    0
    به گزارش آرشیو نیوز:

    چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پر شکوه ۲۰۰۰ هزار نفری مردم شهرستان مرند به گزارش آرشیو نیوز: جشن ملی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و مردم همیشه در صحنه در مصلای امام خمینی ره برگزار شد. آیت الله آل […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پر شکوه ۲۰۰۰ هزار نفری مردم شهرستان مرند

    به گزارش آرشیو نیوز:

    جشن ملی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و مردم همیشه در صحنه در مصلای امام خمینی ره برگزار شد.

    آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مردم شهرستان مرند گفت: منکر مشکلات در حوزه اقتصاد و معیشت مردم نیستیم اما باید مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها آشنا شده و به آینده این نظام خوش بین باشند.

    وی به بررسی دشمنی های مستکبران علیه مردم ایران در اوایل انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: آمریکا و انگلیس تمامی تلاش خود را از ترور شخصیت ها گرفته تا ایجاد جنگ به کار بستند تا این انقلاب با شکست مواجه شود اما نتوانستند بر قدرت مردم غلبه کنند.

    امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: همیشه تحریم ها موجب نوعی شکست ها در کشور می شد اما در سایه این نظام نه تنها این تحریم ها هیچ تاثیری نداشت بلکه مقابل آنها ایستاده ایم و همچنان با قدرت ادامه می دهیم.

    حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: بر همگی وظیفه است که به فرموده های رهبری گوش داده و بر اساس همان فرموده ها پیش بپرویم و از هیچ چیزی واهمه نداشته باشیم.
    وی خاطرنشان کرد: همیشه تحریم ها موجب نوعی شکست ها در کشور می شد اما در سایه این نظام نه تنها این تحریم ها هیچ تاثیری نداشت بلکه مقابل آنها ایستاده ایم و همچنان با قدرت ادامه می دهیم.

    نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پیروزی از آن مردم ایران اسلامی گفت : هر وقت دشمنی دشمنان زیاد شده ، وحدت مردم ایران بیشتر و بیشتر بود و مردم نشان دادن که در مواقع بحرانی پشتیبان این نظام و انقلاب هستند

    وی در پایان تاکید کرد : انتظار ما این است مردم مرند همچون انتخابات سالهای قبل و پرشورتر از گذشته در این حماسه بزرگ سیاسی کشورمان حضور داشته باشند .

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.