حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تکذیب عدم پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در برخی از بیمارستان‌ها
    ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
    شناسه : 1691
    4

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز: چند روزی اخباری در شبکه‌های اجتماعی،با این مضمون و محتوا که “بیمارستان‌های تحت پوشش وزارت بهداشت، از پذیرش بیماران تأمین اجتماعی خودداری می‌کنند” در حال پخش است. این در حالی است که اخیراً، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت نیز از بدهی ۱۰ هزار میلیارد تومانی بیمه تأمین اجتماعی به بیمارستان‌های […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز:

    چند روزی اخباری در شبکه‌های اجتماعی،با این مضمون و محتوا که “بیمارستان‌های تحت پوشش وزارت بهداشت، از پذیرش بیماران تأمین اجتماعی خودداری می‌کنند” در حال پخش است. این در حالی است که اخیراً، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت نیز از بدهی ۱۰ هزار میلیارد تومانی بیمه تأمین اجتماعی به بیمارستان‌های دولتی خبر داده بود.

    نادر توکلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیمارستان فیروزگر در نامه‌ای به دانشگاه علوم پزشکی ایران خواستار دریافت تعرفه آزاد برای بیماران غیر اورژانسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی داشته است که مورد پذیرش قرار نگرفته و در حال حاضر بیماران و مراجعه کنندگان تحت پوشش تامین اجتماعی مانند سایر افراد در بیمارستان فیروزگر پذیرش می شوند.
    وی افزود: در حال حاضر بیمه تامین اجتماعی حدود یک سال و نیم به بیمارستان ها و مراکز درمانی بدهی دارد و انباشت بدهی باعث بروز مشکلاتی برای مراکز درمانی شده است.
    ادامه داد: بیمارستان ها و مراکز درمانی دارو، تجهیزات پزشکی و سایر خدمات را به صورت نقد خریداری و تهیه می کنند؛ اما طلبشان را باید با این تاخیر از صندوق های بیمه گر دریافت کنند که این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.