حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تشییع پیکر ۵ آلاله سرخ در تبریز
    ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
    شناسه : 6839
    1
    همزمان با سراسر کشور:

    ‌امروز ‌پس از سال‌ها فراق و دوری پیکر پاک سرداران قبیله خورشید فضای شهر تبریز را معطر به عطر کربلای حسین(ع) کردند. به گزارش آرشیو نیوز:  امروز پیکر پاک ۵ حماسه آفرین در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میدان شهدا تا میدان ساعت بر دوش مردم ولایی و انقلابی تبریز تشییع و پس از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ‌امروز ‌پس از سال‌ها فراق و دوری پیکر پاک سرداران قبیله خورشید فضای شهر تبریز را معطر به عطر کربلای حسین(ع) کردند.

    به گزارش آرشیو نیوز: 

    امروز پیکر پاک ۵ حماسه آفرین در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میدان شهدا تا میدان ساعت بر دوش مردم ولایی و انقلابی تبریز تشییع و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه تبریز، به محل‌های تعیین شده برای دفن اعزام می‌شوند.

    تشییع شهدای گمنام در سالروز این بانوی بزرگ در سراسر کشور چند سالی است به رسمی مبارک تبدیل شده تا جوانان و نوجوانی که هیچ‌گاه روزهای جنگ را درک نکرده‌اند، این ترویج فرهنگ یکی از اقدامات خوبی است که دلاور مردانی که با دل سپردن به منادی عشق با رمز مقدس یا علی یا زهرا (س) و یا حسین (ع) از کمین‌گاه‌های خطر گذشتند.

    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای تبریز میزبان شهیدگمنام ۲۱ ساله و شهر تیمورلوی گوگان از توابع آذرشهر میزبان شهید گمنام ۲۳ ساله و پیکر شهید سوم نیز که ۴۵ ساله است به شهرستان اهر منتقل شده و در جوار مقبره شیخ شهاب الدین اهری به خاک سپرده خواهد شد.
    دریادار عباسی ادامه داد: پیکر‌های شهدای چهارم و پنجم به ترتیب با ۲۲ سال و ۲۷ سال سن نیز در شهرستان میانه و پادگان آماد و پشتیبانی شهرستان مراغه به خاک سپرده خواهند شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.