حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تردد خودروهای باری ازمرز جلفا ۱۱ درصد افزایش یافت
    ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
    شناسه : 8610
    0
    مدیر کل راهداری و حمل ونقل استان آذربایجان شرقی

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی: تردد خودروهای باری داخلی و خارجی از پایانه مرزی جلفا در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایرنا:اورجعلی علیزاده گفت: در این بازه زمانی ۲۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی: تردد خودروهای باری داخلی و خارجی از پایانه مرزی جلفا در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایرنا:
    اورجعلی علیزاده گفت: در این بازه زمانی ۲۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۲۷ هزار و ۳۰۰ کامیون خارجی از مرز جلفا تردد کردند.
    وی اظهار کرد: در سال جاری میزان محموله های ترانزیت ورودی و خروجی از مرز جلفا ۳۷۸ هزار و ۱۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشت.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی مجموع تردد وسیله نقلیه سنگین باری از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز را بیش از ۱۱۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۶ هزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۳۴ هزار و ۷۰۰ کامیون خارجی از پایانه مرزی نوردوز تردد کرده اند که این آمار هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
    علیزاده ادامه داد: در همین مدت میزان محموله های ترانزیت ورودی و خروجی از مرز نوردوز ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ تن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.
    وی یادآور شد: در این مدت ۶۰ هزار و ۶۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی جلفا و ۲۳۲ هزار و ۶۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی نوردوز تردد کردند.
    علیزاده، افزود: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۹۲۶ دستگاه اتوبوس ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

    پایانه مرزی جلفا مرز مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان و پایانه مرزی نوردوز تنها مرز زمینی مشترک ایران و جمهوری ارمنستان است.

    منبع: ایرنا

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.