حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • بیست و پنجمین زنگ مانور زلزله در مرند
    ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
    شناسه : 6664
    0
    به گزارش آرشیو نیوز

    بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور مسئولین ، جوانان،داوطلبان در هنرستان رفعیان شهرستان مرند برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز داغستانی رئیس جمعیت هلال احمر مرند هدف از برگزاری این مانور را افزایش آمادگی، آشنایی با اصول خودمراقبتی در موقع زلزله، ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، کاهش تلفات و خسارت‌های ناشی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور مسئولین ، جوانان،داوطلبان در هنرستان رفعیان شهرستان مرند برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز

    داغستانی رئیس جمعیت هلال احمر مرند هدف از برگزاری این مانور را افزایش آمادگی، آشنایی با اصول خودمراقبتی در موقع زلزله، ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، کاهش تلفات و خسارت‌های ناشی از زلزله دانست.

    وی همچنین انجام واکنش‌های سریع، آشنایی دانش‌آموزان با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با زلزله را از اهداف این مانور برشمرد و عنوان کرد: پیشگیری از آسیب‌ها و بلایای طبیعی کنار آسیب‌های اجتماعی مورد توجه ویژه قرار دارد.

    اجرای نمادین مانور زلزله با حضور فرماندار، مدیران ادارات و مدیریت بحران شهرستان، مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی از شبکه بهداشت و درمان،بهزیستی، نیروی انتظامی ، سازمان آتش نشانی وهلال احمر برگزار شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.