حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرند
    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
    شناسه : 4242
    4
    به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرند، ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش بیانیه ای صادر کرد به گزارش آرشیو نیوز : متن بیانیه به این شرح است: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران متشکل از ارتش غیور و دلاور که به فرموده امام راحل (ره) ” ارتش زینت کشور است […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرند، ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش بیانیه ای صادر کرد

    به گزارش آرشیو نیوز :

    متن بیانیه به این شرح است:

    نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران متشکل از ارتش غیور و دلاور که به فرموده امام راحل (ره) ” ارتش زینت کشور است “؛ نیروی انتظامی که مظهر اقتدار و امنیت نظام است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی است و بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه که امام خمینی (ره) در وصف شان فرمودند: ” خدایا مرا با بسیجیانم محشور بفرما ” همه در سایه سار فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی ) در تمام عرصه ها آماده دفاع همه جانبه از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
    وی در ادامه تصریح کرد: ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را محضر همکاران و هم پیمانان عزیزو برادران سلحشورمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و خواهان توفیقات روز افزون از درگاه خداوند منان برای این سربازان فداکار نظام و فرزندان ملت می باشیم.
    هنرور همچنین خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش و هم پای دیگر نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تا آخرین نفس و آخرین قطره خون آماده دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
    درپایان فرمانده سپاه ناحیه مرند
    ۲۹ فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را فرصتی برای بازخوانی وحدت و هم افزایی راهبردی و اقتدار آفرین ارتش و سپاه برای پایدارسازی امنیت ملی و خلل ناپذیری شبکه دفاعی کشور دانست.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.