حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در کشور دستگیر شد
    ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
    شناسه : 7162
    0
    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا :

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر به نام «عبدالهادی برآهویی» خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایرنا: سردار کاکاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دستگیری معتادان و خرده فروشان را مهم‌ترین اقدام اخیر پلیس مواد مخدر دانست. وی اظهار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر به نام «عبدالهادی برآهویی» خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایرنا:

    سردار کاکاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دستگیری معتادان و خرده فروشان را مهم‌ترین اقدام اخیر پلیس مواد مخدر دانست.

    وی اظهار داشت: این سرشبکه از مسیر کویری اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرد و علاوه بر حمایت از شبکه های توزیع موادمخدر، خود نیز از سوی شبکه های دیگر حمایت می‌شد

    وی با بیان اینکه این فرد با یک شبکه مسلحانه و گسترده مبادرت به قاچاق مواد مخدر کرد عبدالهادی براهویی است که به نام های حاج شاه سلیم ، حاج پرویز، حاج عبدالله مشهور بود.

    سردار کاکاوند با بیان اینکه اعضای این باند در ۱۸ مرحله دستگیر شدند، افزود: از این باند ۱۳ تُن انواع مواد مخدر و ۳۷ نفر و ۳۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه سرکرده این باند در محل سکونت خود در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شد، اظهار داشت: طبق برآورد اولیه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از اموال این قاچاقچی توقیف شد.

    وی افزود :حدود پنج هزار کیلو انواع مواد مخدر از این تعداد معتاد متجاهر و توزیع کنندگان کشف شد.

    سردار کاکاوند در پایان گفت: در موضوع برخورد با معتادان متجاهر طرح آرامش در شهر در سراسر کشور اجرا شده است که در چهارمین دوره طی ۲ روز ۱۱ هزار نفر جمع‌آوری شدند. 
    منبع: ایرنا

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.