حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • با کارکرد جهادی شاهد اجرای طرح های نیمه تمام در مرند هستیم
    ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
    شناسه : 8365
    1
    نماینده مرند_جلفا در مجلس شورای اسلامی:

    نماینده مرند_جلفا با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از ادارات شهرستان خواست با تعریف زمان بندی و اتمام پروژه در زمان مقرر و تحویل آن به مردم موجبات رضایتمندی عمومی و اعتماد به حاکمیت را فراهم آورند. به گزارش آرشیو نیوز: جلسه مشترک شورای اداری و شورای فرهنگ شهرستان‌مرند با حضور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نماینده مرند_جلفا با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از ادارات شهرستان خواست با تعریف زمان بندی و اتمام پروژه در زمان مقرر و تحویل آن به مردم موجبات رضایتمندی عمومی و اعتماد به حاکمیت را فراهم آورند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    جلسه مشترک شورای اداری و شورای فرهنگ شهرستان‌مرند با حضور امام جمعه شهرستان مرند،نماینده مردم مرند و جلفا وفرماندار شهرستان ویژه مرند و سایر مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری مرند برگزار شد.

    عزت اله حبیب زاده با اشاره به برخی طرح های نیمه تمام شهرستان از جمله پل زیرگذر دولت آباد، بیمارستان ٣٠۴ تختی، استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری، محوطه سازی قلعه تاریخی و ساختمان مدیریت بحران مرند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کارکرد جهادی که بین مدیرهای شهرستانی رقم زده ایم شاهد اجرای طرح های نیمه تمام در شهرستان هستیم.

    وی از اختصاص اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای اتمام ساختمان مدیریت بحران و ٣ میلیارد تومانی برای آغاز طرح محوطه سازی قلعه تاریخی شهرستان مرند خبر داد.

    نماینده مرند_جلفا به مشکل آب آشامیدنی در استان اشاره کرد و گفت: تنها راه حل مشکل آب آشامیدنی منطقه، انتقال آب ارس به مرند، صوفیان و تبریز است.

    حبیب زاده با بیان اینکه برای اتمام طرح انتقال آب ارس نیاز به هم افزایی بین تمامی نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس هستیم تاکید کرد: با همکاری نمایندگان استان در مجلس و با کمک رئیس جمهور منتخب امیدواریم طرح انتقال آب ارس در این دوره ۴ ساله به اتمام برسد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.