حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • بانک‌ها در آذربایجان شرقی خساست به خرج می دهند
    ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
    شناسه : 5158
    3
    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: عملکرد برخی بانک‌های استان در اعطای تسهیلات اصلا قابل دفاع نیست. به گزارش آرشیو نیوز از تبریز: محمد کلامی در جلسه کمیته کاری اشتغال استان گفت: عملکرد برخی بانک‌های استان در اعطای تسهیلات اصلا قابل دفاع نیست. این بانک.ها در قبال اعطای این تسهیلات یا خساست به خرج […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: عملکرد برخی بانک‌های استان در اعطای تسهیلات اصلا قابل دفاع نیست.

    به گزارش آرشیو نیوز از تبریز:

    محمد کلامی در جلسه کمیته کاری اشتغال استان گفت: عملکرد برخی بانک‌های استان در اعطای تسهیلات اصلا قابل دفاع نیست. این بانک.ها در قبال اعطای این تسهیلات یا خساست به خرج می‌دهند یا ضعف مدیریتی دارند و نمی‌توانند مانند بانک‌های سایر استان‌ها منابع جذب کنند. اینکه تراز یک بانک در آذربایجان‌شرقی منفی باشد اما در استان‌های دیگر مثبت باشد، قابل قبول نیست.
    وی افزود: عملکرد بانک‌های استان پس از پایش و بررسی، جهت تصمیم‌گیری به استاندار آذربایجان‌ شرقی به عنوان رئیس کارگروه اشتغال استان و متولی اصلی اشتغال ارائه خواهد شد.
    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به میزان اشتغال در استان گفت: سال گذشته تعداد افرادی که بیمه بیکاری دریافت می‌کردند حدودا نصف شده و از ۱۴ هزار نفر به ۸ هزار نفر رسیده است که به معنی عدم اخراج نیروی کار از شرکت‌ها می‌باشد.
    وی یادآور شد: اشتغال ایجادی در استان نیز نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش داشته و از ۱۶ هزار به بالای ۵۰ هزار مورد رسیده است.

    کلامی با اشاره به اینکه بیکاری در آذربایجان شرقی از جنس بیکاری تحصیل‌کردگان است، تاکید کرد: برای اشتغال در دستگاه‌ها سهمیه‌ای برای نیروهای تحصیل کرده در نظر گرفته شود و برخی دستگاه‌ها همچون پارک علم و فناوری باید شغل.هایی که ایجاد می.کنند معطوف به تحصیل‌کردگان باشد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.