حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • اولین نشست نماینده مرند_ جلفا با خبرنگاران
    ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
    شناسه : 8344
    1
    به گزارش آرشیو نیوز :

    اولین نشست خبری نماینده مردم مرند_ جلفا با اصحاب رسانه و خبرنگاران در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز: عزت اله حبیب زاده در این نشست، به انعکاس و اخبار شهرستان مرند توسط رسانه ها پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه وظیفه و رسالت رسانه ها […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اولین نشست خبری نماینده مردم مرند_ جلفا با اصحاب رسانه و خبرنگاران در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    عزت اله حبیب زاده در این نشست، به انعکاس و اخبار شهرستان مرند توسط رسانه ها پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه وظیفه و رسالت رسانه ها و خبرنگاران را سنگین عنوان کرد.

    وی گفت: نوع نگاه رسانه به موضوع و مشکلات مردم بسیار با اهمیت است از خبرنگاران خواست با بیان واقعیات و روشنگری صحیح پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند و در زمان‌ها و مکان‌های مناسب نقد کنند .چرا که نقد صحیح موجب رشد و بالندگی است

    نماینده مردم مرند و جلفا در جواب سوال خبرنگاران نسبت  به احداث بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی  در مرند گفت: بیمارستان جز چندین پروژه راکد در این شهرستان میباشد که تا بحال اعتباری تخصیص داده نشده بود. طبق قولی که به مردم داده ام با جدیت پیگیر موضوع بودم و طبق اقداماتی که در طی چند ماه انجام دادم به زودی با تعیین پیمانکار کار بیمارستان آغاز خواهد شد.
    وی افزود قول می‌دهم در دوران نمایندگی ام بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی مرند به بهره برداری خواهد رسید

    حبیب زاده با بیان اینکه در عزل و نصب مدیران دخالتی نخواهم داشت تصریح کرد: مدیران باید همیشه در کف میدان باشند چرا که برحسب تکلیفی که دارند باید پاسخگو باشند واز فرماندار ویژه  به عنوان مقام ارشد شهرستان نسبت به مطالبه گری از مدیران دستگاه‌ها انتظارات فراوان دارم

    وی در رابطه با عملیات اجرایی راههای جاده‌ای  محور مرند و جلفا و کیفیت کارهای اجرایی نیز گفت: در این راستا با همکاری منطقه آزاد ارس تفاهم نامه ای منعقد گردیده و مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای اتمام این محور تخصیص اعتبار صورت گرفته است که تا پایان سال شاهد افتتاح این محور خواهیم بود.
    نماینده مرند وجلفا همچنین به پل دولت آباد اشاره کرد و گفت: با دعوت از مدیران کل راهداری و سازمان برنامه و بودجه  در دو ماه آینده  شاهد افتتاح این پروژه چندین ساله خواهیم بود.
    حبیب زاده در پایان در مورد اقدامات خود در مورد قلعه باستانی و ورزشگاه پنج هزار نفری توضیحاتی ارائه داد و گفت قول می‌دهم در طی دوره نمایندگی خود شهرستان مرند را متحول کنم.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.