حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • افتتاح طرح آبرسانی از سدآزاد به سنندج باحضور رئیس جمهور
    ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
    شناسه : 2703
    4

    پروژه آبرسانی از سامانه انتقال آب سد آزاد به شهر سنندج با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان توسط ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران افتتاح شد. به گزارش آرشیو نیوز: سامانه انتقال آب سدآزاد به تصفیه خانه سنندج از سال ۹۹ به دلیل مشکلات و معضلات کمی و کیفی در تامین آب از سد قشلاق و به منظور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پروژه آبرسانی از سامانه انتقال آب سد آزاد به شهر سنندج با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان توسط ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران افتتاح شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سامانه انتقال آب سدآزاد به تصفیه خانه سنندج از سال ۹۹ به دلیل مشکلات و معضلات کمی و کیفی در تامین آب از سد قشلاق و به منظور حذف طعم و بوی نامطبوع آب شرب سنندج آغاز و با همت مضاعف، روحیه جهادی و تلاش‌ شبانه‌روزی دنبال شد، اگرچه این طرح تا پایان دولت دوازدهم کمتر از ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با تخصیص ۷۵۰میلیارد تومان اعتبار جهشی در طول یک سال گذشته، امروز با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

    حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی  در سفر به استان کردستان، ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از تلاش این قشر در دوران کرونا، اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به سنندج پس از هشت سال انتظار مردم، امروز با تلاش و پیگیری وزارت نیرو، استاندار کردستان و سایر مسئولان، به نتیجه رسیده و خرسندیم که مردم ما در سنندج از آب گوارا بهره‌مند می‌شوند.

    در این طرح سیستم کنترل یکپارچه سامانه انتقال آب و همچنین ایستگاه تقلیل فشار از ۲۷ به ۲ برای اولین بار در دیسپاچینگ انتقال آب کشور طراحی و راه اندازی شده که در نوع خود کم نظیر است و طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی آن به طور کامل توسط متخصصان، کارشناسان ایرانی و زنجیره‌های تولیدکنندگان داخلی شامل قطعه سازان استان کردستان انجام شده است.
    این پروژه یکی از مهمترین طرح‌هایی بوده که برای بهبود کیفیت آب شرب شهر سنندج در مدت کمتر از ۲ سال و با همت ‌و تلاش شبانه‌روزی حدود ۶۰۰ نفر از مهندسان و کارگران ایرانی اجرایی شده است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.