حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آیین رونمایی ازیادمان شهدای گمنام  دانشگاه آزاد مرند
    ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
    شناسه : 3489
    5
    به گزارش آرشیو نیوز

    دومین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند به همراه آیین رونمایی از یادمان شهدا با حضور مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز: دومین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند به همراه آیین رونمایی از یادمان شهدای گمنام با حضور حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان مرند، عباسی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دومین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند به همراه آیین رونمایی از یادمان شهدا با حضور مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    دومین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند به همراه آیین رونمایی از یادمان شهدای گمنام با حضور حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان مرند، عباسی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و مدیران ارشد استانی و فرماندهان ناحیه سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد.

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، به یوم‌الله‌های دی ماه و سالروز شهید سردار سلیمانی اشاره و مطرح کرد: توجه به شهدا باید اولویت کاری تمام ادارات و مسئولان قرار گیرد، به‌خصوص مراکز علمی و دانشگاهی که نیاز جدی به یاد و خاطره و زنده نگه داشتن شهدا دارند.
    رنجبران با تأکید و توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره بصیرت افزود: بصیرت و دانایی علم بدون ایمان و ایمان بدون آگاهی مسیر نادرست و اشتباهی است، زمانی کشتی به مسیر درست هدایت خواهد شد که دانایی توأم با ایمان باشد

    وی تأکید کرد: درس‌آموزی از شهدا مسیر بصیرت و آگاهی بوده است؛ چراکه شهدا دارای مقام اخلاص هستند که جان و مال خود را در راه خدا برای اسلام و انقلاب و مردم هدیه کردند و این نتیجه اخلاص و ایمان شهداست.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان به برخی مشکلات مردم موج‌سواری می‌کنند؛ اما مردم غیور ایران اسلامی پاسخ خوبی به دشمنان دادند و مسئولان کشور هرکدام باید به سهم و حوزه خود برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند و هدف خدمت به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.