حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در مرند
    ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
    شناسه : 8230
    1
    به گزارش آرشیو نیوز :

    عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران(نجما) به طول ۱۲ کیلومتر در مرند آغاز به کار شد. به گزارش آرشیو نیوز: شهبازی در آیین آغاز عملیات توسعه فیبر نوری شهرستان مرند گفت: امروز عملیات اجرایی ۱۲ کیلومتر دیگر از شبکه فیبر نوری شهرستان مرند جهت واگذاری به منازل مسکونی، تجاری و تولیدی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران(نجما) به طول ۱۲ کیلومتر در مرند آغاز به کار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    شهبازی در آیین آغاز عملیات توسعه فیبر نوری شهرستان مرند گفت: امروز عملیات اجرایی ۱۲ کیلومتر دیگر از شبکه فیبر نوری شهرستان مرند جهت واگذاری به منازل مسکونی، تجاری و تولیدی آغاز می‌شود و در آینده نیز این مساحت افزایش خواهد یافت.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر در سراسر استان بیش از ۱۲ هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری وجود دارد افزود: شبکه فیبر نوری شهرستان مرند هم اکنون بیش از ۴۰ کیلومتر است.
    مدیر مخابرات آذربایجان شرقی توسعه فیبر نوری را یکی از زیرساخت‌های اساسی برای خدمات، امنیت و افزایش سرعت اینترنت و پایه راه اندازی شبکه ملی عنوان و تاکید کرد: به دلیل ارتقاء تکنولوژی، فیبر نوری به صورت مرحله‌ای در حال راه اندازی است که این اقدام برای رفاه حال مردم و بهره مندی مردم از اینترنت پرسرعت است.

    عکاس: رسول رمضانی

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.