حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد
    ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
    شناسه : 6327
    5
    به گزارش آرشیو نیوز

    ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه هفتم آبان آغاز می شود. به گزارش آرشیو نیوز: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای شرکت در این آزمون از امروز می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه هفتم آبان آغاز می شود.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای شرکت در این آزمون از امروز می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
    مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز هفتم آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا سیزدهم آبان ماه ادامه دارد.

    ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.
    داوطلبان شرکت در این آزمون باید با توجه به نکات اعلامی و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.

    آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روز ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

     

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.