حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آخرین خبر از یارانه جدید برای خرداد ماه
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
    شناسه : 1495
    3

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین:طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: وزارت رفاه به ما تاریخ دقیق واریز یارانه‌ها را اعلام نکرده است؛ فعلا اعلام کردند که موضوع در حال بررسی بوده و به محض اینکه بررسی‌ها تمام شود، به ما ابلاغ می‌کنند که ما بتوانیم امکان برداشت را فراهم کنیم.وی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین:
    طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: وزارت رفاه به ما تاریخ دقیق واریز یارانه‌ها را اعلام نکرده است؛ فعلا اعلام کردند که موضوع در حال بررسی بوده و به محض اینکه بررسی‌ها تمام شود، به ما ابلاغ می‌کنند که ما بتوانیم امکان برداشت را فراهم کنیم.
    وی اضافه کرد: مساله دیگر این است که وزارت رفاه در سامانه حمایت قسمت دیگری را باز خواهد کرد که افرادی که تقاضای بازبینی داشتند بتوانند مدارک و مستندات خود را ضمیمه کنند؛ این موارد کمی زمان‌بر است؛ به محض نهایی شدن، امکان برداشت فراهم خواهد شد.
    سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها یادآور شد: افرادی که یارانه‌ آن‌ها قطع بوده به دریافتی‌ها اضافه خواهند شد؛ همچنین برخی از افراد که جدیدا ثبت‌نام کردند نیز یارانه دریافت خواهند کرد. زمانی که اطلاعات افرادی که جدید ثبت نام کردند، بررسی شود، برای آنان نیز یارانه واریز خواهد شد.

    منبع: اقتصاد آنلاین

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.