حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف ۴۵ راس مسروقه در مرند
    ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
    شناسه : 6890
    0
    فرمانده انتظامی شهرستان مرند:

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری ۳ سارق احشام و کشف ۴۵راس دام مسروقه خبر داد به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ علی اسدیان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام درشهر زنوز مرندشناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ زنوز و پلیس آگاهی شهرستان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری ۳ سارق احشام و کشف ۴۵راس دام مسروقه خبر داد

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ علی اسدیان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام درشهر زنوز مرندشناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ زنوز و پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

    وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه های سرقت و انجام اقدامات فنی پلیسی ۳ سارق و یک مالخر را شناسایی و درعملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی مرند تصریح کرد: متهمان در تحقيقات اولیه به سرقت ۴۵ راس گوسفند به ارزش ۴ میلیارد ریال اعتراف کردند که دام های مسروقه کشف وبه مالباخته تحويل داده شد.

    وی در پایان ادامه داد: متهمان پس‌ از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و از شهروندان خواست درصورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را دراسرع وقت به مرکز فوریت‌های پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند .

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.