حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کباب بناب باید ثبت جهانی شود
    ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
    شناسه : 8759
    0
    استاندار آذربایجان شرقی:

    استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کباب بناب را باید ثبت جهانی کنیم، گفت: خوشبختانه وزیر گردشگری نگاه مثبتی به این موضوع دارد. به گزارش آرشیو نیوز: بهرام سرمست در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره کباب بناب اظهار کرد: توسعه متوازن آذربایجان شرقی اولویت ما به عنوان محور فعالیت‌های دولت وفاق ملی است. وی افزود: باید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کباب بناب را باید ثبت جهانی کنیم، گفت: خوشبختانه وزیر گردشگری نگاه مثبتی به این موضوع دارد.

    به گزارش آرشیو نیوز:
    بهرام سرمست در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره کباب بناب اظهار کرد: توسعه متوازن آذربایجان شرقی اولویت ما به عنوان محور فعالیت‌های دولت وفاق ملی است. 
    وی افزود: باید به توسعه و پیشرفت فکر کنیم تا همه از دستاوردهای آن برخوردار شویم، زیرا اختلاف غیر از ضرر و زیان چیزی برای هیچ‌کس ندارد.
    سرمست با اشاره به اینکه برگزاری رویداد‌هایی مانند جشنواره کباب بناب در توسعه گردشگری موثر است افزود: شهرستان بناب علاوه بر میراث فرهنگی غنی در حوزه گردشگری غذا نیز ظرفیت های بزرگی دارد که می‌توان در سطح جهانی معرفی کرد.
     
    استاندار آذربایجان‌شرقی بیان داشت:استعداد‌های انسانی بناب نیز باید شکوفا شود بدیهی است که شایسته سالاری در بکارگیری نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

    وی ادامه داد: کباب بناب را باید ثبت جهانی کنیم که خوشبختانه وزیر گردشگری نیز نگاه مثبتی به این موضوع دارد.
    سرمست در پایان افزود: بناب امروز به شهری دانشگاهی تبدیل شده و در صنایعی مانند فولاد قطب کشوری است باید از همه این ظرفیت‌ها برای توسعه بیشتر شهرستان بهره برد.


    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.