حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • پیاز هم لاکچری شد
    ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
    شناسه : 3124
    2
    رقابت اشک آور پیاز

    با برهم خوردن نظام عرضه و تقاضا، قیمت پیاز به قیمت موز نزدیک شد. به گزارش آرشیو نیوز: با شروع فصل زمستان قیمت پیاز نجومی شد. تا جایی که در برخی مناطق با قیمت بالاتری نسبت به موز عرضه شد. و همچون دلار وارد کانال ۴۰ هزار تومان شده و جز میوه های لاکچری شد. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    با برهم خوردن نظام عرضه و تقاضا، قیمت پیاز به قیمت موز نزدیک شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    با شروع فصل زمستان قیمت پیاز نجومی شد. تا جایی که در برخی مناطق با قیمت بالاتری نسبت به موز عرضه شد. و همچون دلار وارد کانال ۴۰ هزار تومان شده و جز میوه های لاکچری شد.
    هر چند قیمت پیاز نسبت به هفته گذشته یک روند نزولی با شیب ملایم پیدا کرد، اما همچنان ارزش آن نسبت به آذرماه بیش از دو برابر است.
    فعالان این صنف بر این باورند که صادرات باعث افزایش قیمت شده است اما شواهد بازار نشان از عرضه قطره‌چکانی این محصول می باشد.

    قطع به یقین نمی‌توان ادعا کرد بار کم است چون پیاز در انبار دلال‌هاست و آنها به‌صورت محدود برای افزایش شدن قیمت آن این محصول را در بازار عرضه می‌کنند.

    قیمت انواع پیاز در میدان میوه و تره‌بار: پیاز قرمز کیلویی ۲۵ هزار تومان، پیاز دست چین قرمز کیلویی ۲۸ هزار تومان، پیاز زرد کیلویی ۲۳ هزار تومان و پیاز سفید ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان شده است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.