حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • نماز واکسنی موثر در برابر رذایل اعتقادی و اخلاقی است
    ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
    شناسه : 5819
    6
    حجت‌الاسلام‌والمسلمین نعمت زاده:

    امام جمعه مرند: نماز کامل ترین حالت بندگی در برابر خداوند است و انسان مومن را به عالی‌ترین درجه انسانیت می‌رساند. به گزارش آرشیو نیوز: طرح تابستانه کریمه اهل بیت در قالب اردوی فرهنگی، تربیتی به همت کانون خدمت رضوی با شرکت ٨٠ نفر از دانش آموزان دختر به مدت ۵٠ روز در شهرستان مرند برگزار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    امام جمعه مرند: نماز کامل ترین حالت بندگی در برابر خداوند است و انسان مومن را به عالی‌ترین درجه انسانیت می‌رساند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    طرح تابستانه کریمه اهل بیت در قالب اردوی فرهنگی، تربیتی به همت کانون خدمت رضوی با شرکت ٨٠ نفر از دانش آموزان دختر به مدت ۵٠ روز در شهرستان مرند برگزار شد.
    حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اهمیت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در دوران تابستان گفت: محور فعالیت‌های این اردو شامل قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت‌های اجتماعی است.

    وی نماز را حلقه وصل انسان با خدا عنوان کردو گفت: نماز و قرآن نگهدارنده انسان از فحشاء و منکر است و نیاز اساسی انسان برای ارتباط و دوستی با حق تعالی است.

    رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند نماز را واکسنی موثر در برابر رذایل اعتقادی و اخلاقی عنوان کرد و افزود: نماز کامل ترین حالت بندگی در برابر خداوند است و انسان مومن را به عالی‌ترین درجه انسانیت می‌رساند و پیشگیری قوی تری برای رفع و رهایی از مشکلی و رذیلتی است.

    نعمت زاده بر لزوم مراقبت از دوستی ها، نوع پوشش، مطالبی منتشر شده در بستر فضای مجازی و فیلم هایی که برای جامعه و خانواده مخرب هستند برای جوانان تاکید کرد.

    وی در خاتمه سخنان خود از خدمات کانون خدمت رضوی شهرستان مرند در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی برای نوجوانان و جوانان تقدیر و تشکر کرد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.