حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • سانحه تصادف در محور جلفا_ خوی با ۳۵ مصدوم
    ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
    شناسه : 4832
    5
    سخنگوی اورژانس استان

    برخورد اتوبوس یکی از کارخانه ها با خودروی سمند در محور جلفا _ خوی، ۳۵ مصدوم برجا گذاشت به گزارش آرشیو نیوز: وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس استان اظهار کرد: این برخورد در محور جلفا محدوده یکانات اتفاق افتاد و به علت بدحال بودن ۲ مصدوم اوژانس هوایی از تبریز به برای حمل آنها به پرواز درآمد.وی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برخورد اتوبوس یکی از کارخانه ها با خودروی سمند در محور جلفا _ خوی، ۳۵ مصدوم برجا گذاشت

    به گزارش آرشیو نیوز:

    وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس استان اظهار کرد: این برخورد در محور جلفا محدوده یکانات اتفاق افتاد و به علت بدحال بودن ۲ مصدوم اوژانس هوایی از تبریز به برای حمل آنها به پرواز درآمد.
    وی افزود: این اتوبوس با ۳۵ سرنشین و خودروی سمند دارای ۳ مسافر بود که از مجموع ۳۸ سرنشین خودرو‌ها ۳۵ نفر مصدوم شدند.
    شادی نیا ادامه داد: ۱۱ دستگاه آمبولانس اورژانس و ۲ گروه هلال احمر برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مصدومان حادثه به محل اعزام شدند و خوشبختانه تاکنون فوتی وجود نداشته است.
    رئیس اورژانس استان در خصوص اعزام اتوبوس آمبولانس برای انتقال تعدادی از مصدومان به مرکز استان گفت: ۶ مصدوم هم با اتوبوس آمبولانس از بیمارستان دکترساجدی هادیشهر به بیمارستان امام رضا (علیه السلام) تبریز انتقال یافتند.
    بر اساس این گزارش ۱۵ مصدوم در بیمارستان هادیشهر،۱۲مصدوم در بیمارستان خوی و ۴ مصدوم در بیمارستان مرند تحت درمان قرار گرفتند و ۴ مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.