حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • راهیابی ۳۶ نفر به مسابقات سراسری قرآن کریم از آذربایجان‌شرقی
    ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
    شناسه : 1378
    4

    حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات  سراسری قرآن کریم در آذربایجان شرقی که در محل امامزاده سیدحمزه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در آذربایجان شرقی برگزار شد. وی با اشاره به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات  سراسری قرآن کریم در آذربایجان شرقی که در محل امامزاده سیدحمزه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در آذربایجان شرقی برگزار شد.

    وی با اشاره به راهیابی ۴۶۸ نفر از مرحله شهرستانی به استانی، افزود: با برگزاری این مرحله، ۱۸ خواهر و ۱۸ برادر ممتاز قرآنی به مرحله کشوری رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و پنج جزء که در ماه رجب در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند.

    وی ادامه داد: مسابقات اذان، دعاخوانی و تواشیح نیز به صورت متمرکز در تبریز ضبط شده و برای داوری به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارسال شده است.

    حسینی گفت: این مسابقات که به میزبانی سازمان اوقاف برگزار می‌شود، تنها مسابقه رسمی جمهوری اسلامی ایران برای راهیابی به مسابقات بین المللی قرآن کریم است.

    وی با اشاره به محجوریت صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های مسابقات امسال اوقاف این است که تفسیر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه نیز جزو بخش‌های مسابقه بوده است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.