حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دیدار صمیمی خبرنگاران منطقه ای با امام جمعه شهرستان جلفا
    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
    شناسه : 2410
    3

    حجت الاسلام و المسلمین هادوی  با بیان اینکه ارس مرز پر افتخار ایران اسلامی است اظهار کرد:خوشبختانه با درایت، هوشیاری، تعامل و همراهی مردم عزیز شهرستان جلفا و البته تلاش مسئولین در ناآرامی های اخیر، شاهد آرامش، ثبات و امنیت در این منطقه بودیم به گزارش آرشیو نیوز: هادوی امام جمعه منطقه آزاد ارس در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت الاسلام و المسلمین هادوی  با بیان اینکه ارس مرز پر افتخار ایران اسلامی است اظهار کرد:خوشبختانه با درایت، هوشیاری، تعامل و همراهی مردم عزیز شهرستان جلفا و البته تلاش مسئولین در ناآرامی های اخیر، شاهد آرامش، ثبات و امنیت در این منطقه بودیم

    به گزارش آرشیو نیوز:

    هادوی امام جمعه منطقه آزاد ارس در نشست صمیمی با خبرنگاران منطقه ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد:
    همه ما باید سعی کنیم بسیجی باشیم، بسیجی بودن به کارت و لباس فرم خاصی نیست؛ بلکه به تفکر، عمل و اخلاق در عرصه های مختلف است.
    رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس مخلصانه در دفاع از دین وکشور گام برداشتند و آینه تاریخ دین و بشریت شدند.

    وی با اشاره به رشادت های شهید تهرانی مقدم به عنوان بسیجی گفت : به لطف و رشادت های او هم اکنون مرز های کشور بیمه شده و مردم در آسایش و امنیت زندگی میکنند. 

    حجت الاسلام هادوی حضور بدون واسطه در بین مردم را از شاخصه های مهم مدیران و مسئولان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود:

    دولت باید مدیرانی لایق ،کاردان و از همه مهمتر آشنا به امور را برای مجموعه های مختلف انتخاب کند تا در ادامه آن مسئول مربوطه ضمن برخورداری از سعه صدر ، صبوری و حضور بدون واسطه در کنار مردم با برقراری ارتباط صمیمی ، مسائل، مشکلات و مطالبات مردمی را کارشناسی شده بررسی و نسبت به رفع دغدغه ها ، معضلات و مشکلات تلاش نماید تا رضایت همه آحاد مردم حاصل شود .

    در ادامه با بیان اینکه ارس مرز پر افتخار ایران اسلامی است اظهار کرد: خوشبختانه با درایت، هوشیاری، تعامل و همراهی مردم عزیز شهرستان جلفا و البته تلاش مسئولین در ناآرامی های اخیر این شهر به گونه ای مراقبت شد تا هدف سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد و شاهد آرامش ، ثبات و امنیت در این منطقه بودیم، البته هرچند محدود حرکاتی از سوی برخی از نوجوانان صورت گرفت اما این تهییج احساسات قابل توجه نبوده و فضایی مملو از امنیت و آرامش در این منطقه وجود دارد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.