حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دلنوشته ای بعد از سفر دوم ریاست‌ جمهوری به مرند
    ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
    شناسه : 4847
    5
    شهروند اهل قلم محمد اکرامی

    محمد اکرامی یکی از شهروندان اهل قلم مرند درمورد سفر دو روزه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی دلنوشته ای را برای ایشان، در مورد مرند نگاشته است به گزارش آرشیو نیوز: بعد از کش و‌ قوص های فراوان ۲ روز سفر استانی رئیس جمهور و هیئت وزیران و همراهان به استانمان تمام شد! تنها اتفاق قابل […]

    ارسال توسط : نویسنده : محمد اکرامی
    پ
    پ

    محمد اکرامی یکی از شهروندان اهل قلم مرند درمورد سفر دو روزه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی دلنوشته ای را برای ایشان، در مورد مرند نگاشته است

    به گزارش آرشیو نیوز:

    بعد از کش و‌ قوص های فراوان ۲ روز سفر استانی رئیس جمهور و هیئت وزیران و همراهان به استانمان تمام شد! تنها اتفاق قابل رویت رنگ آمیزی و تعویض درب امارت فرمانداری بود که ان شاالله مبارکشان باشد!
    اما چند سوال ؛ این که قرار بود آقای رئیسی تشریف بیاورند و چرا نیامدند و یکی از مهمترین شهرستان های استان با خیل عظیم مشکلات را قابل ندانستند و اینکه آیا از قلدری بقیه شهرستان ها بوده یا ضعف مسئولین ما، بماند!!!
    ولی ای کاش وزیر بهداشت تشریف می آورد تا از وضعیت افتضاح و اسفناک بیمارستان کوهکمری تنها بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی برای بیش از ۱۰۰ هزار شهروند بازدید میکرد! یا در مورد بیمارستان افسانه ای ۳۰۴ تخت خوابی صحبت و مساعدت میکرد!
    یا ای کاش وزیر کشور تشریف می آورد تا با ناوگان تاکسیرانی و پیکان های مدل ۵۰ و اتوبوس های زوار در رفته از وضعیت نابسامان شهری و شهرداری و شورای شهر و پروژه های نیمه تمام و مرکز شهر و جواهر و غیره بازدید به عمل می آورد تا با درک و لمس مشکلات موجود ، کمک به سر و سامان شهر میکرد
    یا ای کاش وزیر یا سرپرست وزارت صمت تشریف فرما میشدند تا از عالم ارا و الیاف شیشه و صنعت در گل مانده به خاطر نبود زیرساخت صحبت میشد و طلب کمک میکردند! تا اندکی کمک به اشتغال جوانان و چرخه ی اقتصادی شهر میشد!
    یا ای کاش وزیر راه و شهرسازی تشریف می آوردند و مساعدتی مینمودند برای احداث جاده های استاندارد تا بلکه حداقل هفته ای‌چند کشته و مصدوم نداشته باشیم در قتلگاه های جلفا و خوی و تاریک‌خانه ی مرند به صوفیان و خیابان های شهری که حال و روزش نگفته‌پیداست!
    ای کاش وزیر فرهنگ تشریف می آوردند تا ببیند مرند هنر دوست و با کلی مردم هنرمند یک سینما ندارد! یک سالن استاندارد برای زبانم لال کنسرت ندارد!
    ای کاش وزیر نیرو تشریف می آورد و یک لیوان آب لوله کشی تقدیمشان میکردین تا نوش جان‌کنند و بفهمند این مردم در دشت و باغ شهر و دامنه کوه چه آبی مصرف میکنند و آن هم تابستان نرسیده به جیره بندی کشیده میشود! و سالهاست منتظر رسیدن آب ارس به دشت مرند هستیم و هنوز اندرخم یک‌کوچه ایم!
    ای کاش وزیر کشاورزی تشریف می آوردند تا ببینند در شهری که دامداری و دامپروری و باغداری حرف اول را میزد کشاورزانش به‌چه روزی افتاده اند!
    ای کاش وزیر ورزش و جوانان تشریف می اوردند تا از امکانات ورزشی و از سالن نیمه کاره بازدید میکردند و فکری به حال جوانان این شهر می نموند و اعلام میشد که هر ماه چند خودکشی جوان و نوجوان در این شهر داریم.
    ولی چه شد!؟؟
    خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی عجله ای امدند و چند سانت جاده افتتاح کردند و رفتند تا گزارش بگیرند که این شهر به آن وزارتخانه وفادار است و در اخذ مالیات از مردم و وصول به موقع مالیات در استان و یا حتی کشور حرف اول را میزند تا بتوانند احسنت و صدآفرین وزیر را دریافت کنند
    آقای فرماندار، خانم نماینده مردم مرند لایق اینهمه‌ ظلم و کم محلی نیستند.
    البته خانم نماینده کارای مهمتر از امورات حوزه انتخابی اش دارد! مثل امورات صنایع مس‌!! لابی های انتصابات و استیضاح ها و …. ! وامهای چند هزار میلیاردی برای آشنایان در کرمان! و مسافرت های خارجی و غیره!
    اما از آقای فرماندار و معاون محترم استاندار انتظار میرفت بیشتر از این برای شهر و کسب امتیازات و اعتبارات از وزرا و رئیس جمهور تلاش میکردند و جا دارد شفاف سازی شود که چه شد سفر رئیس جمهور به شهرمان لغو گردید!

    نویسنده : محمد اکرامی

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.