حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • فرصت خدمت گزاری به مردم فرصت طلایی است
    ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
    شناسه : 5617
    4
    به مناسبت هفته دولت : امام جمعه مرند

    نعمت زاده: هيچ عبادتي بعد از واجبات در نزد خدا بالاتر از خدمت به خلق و دفاع از حقوق مردم نيست. به گزارش آرشیو نیوز: امام جمعه مرند در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: افتخار خادمی مردم سعادت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نعمت زاده: هيچ عبادتي بعد از واجبات در نزد خدا بالاتر از خدمت به خلق و دفاع از حقوق مردم نيست.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    امام جمعه مرند در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: افتخار خادمی مردم سعادت و توفیقی وصف نشدنی است که بابد برای توفیق این خدمت گزاری هر فرصتی را غنیمت شمرد.

    وی با بیان اینکه فرصت خدمت گزاری به مردم فرصتی طلایی است، گفت: هيچ عبادتي بعد از واجبات در نزد خدا بالاتر از خدمت به خلق خدا و مدیریت عادلانه و دفاع از حقوق مردم نيست و این ثواب در خدمت به مردم نجیب، صبور، مقاوم و همراه و وفادار ایران اسلامی بیشتر نیز است.

    خطیب نماز جمعه مرند با اشاره به مصیبت سنگین اسارت اهل بیت امیر المومنین (ع) افزود: عاشورا بالاترین الگوی امید آفرینی است که سید الشهدا (ع) تحت هیچ عنوان تسلیم فشارها نشد و در آخرین لحظات عمر آن حضرت نیز اهل بیت (ع) ایشان بعنوان پاکان و وارثان پیام عاشورا به نحوه احسن به امامت حضرت امام سجاد (ع) و قهرمانی حضرت زینب کبری (س) پیام عاشورا را به جهان رساندند و همانطور که وعده الهی بود یزید و تفکر یزیدی در هر زمانی با همه میدان داری که میکند محکوم به شکست است .

    امام جمعه مرند با بیان اینکه تنها با حرف زدن نمی توان امید ایجاد کرد و به پیشرفتی دست یافت گفت: امروز در کشور علی رغم همه شیطنت ها، سنگ اندازیها، توطئه‌ها و برنامه ریزی‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی علیه کشورمان، مشکلات سخت و مهم را پشت سر گذاشتیم و کارهای مهمی را انجام دادیم اما امروز بیش از هر زمان دیگری کشور نیازمند کار و تلاش است و اگر میخواهیم مردم وفادار به این نظام و انقلاب باشند باید بدانیم که تنها با حرف زدن نمی توان امید ایجاد کرد و به پیشرفتی دست پیدا کرد.

    نعمت زاده افزود: هر مسئولی وظیفه‌ای بر عهده‏ دارد که باید آن را در زمان مشخصی انجام دهد و آن مسئول باید بداند که زمان حفر چاه برای تامین کمبود آب در شهرستان، شهریور ماه امسال نیست و باید آن رادر پاییز یا زمستان سال گذشته انجام می داد.لذا تاخیر در انجام اینگونه اقدامات که رابطه مستقیم با زندگی روزمره مردم دارد باعث بروز مشکلات می شود.

    امام جمعه مرند خواستار اجرای قانون برخورد با انشعابات غیرمجاز در حوزه آب شد و گفت : مردم حق دارند گلایه مند باشند، در برخی از مناطق شهر مرند ساعت های زیادی آب قطع می شود، تخلفات در حوزه انشعابات آب غیرمجاز کم نیست، لذا انتظار می رود بدون ملاحظه متخلفین توسط مسئولین مربوطه و دستگاه قضایی معرفی و برخورد قاطع صورت پذیرد .

    وی در خاتمه سخنان خود بر لزوم رعایت اصلاح الگوی مصرف در ادارت تاکید کرد .

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.