حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان مرند
    ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
    شناسه : 1161
    1

    به گزارش آرشیو نیوز: جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور دبیر ستاد امر به معروف حجت الاسلام و المسلمین کریمی و اصحاب رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برگزار شد. حجت الاسلام کریمی با تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته احیای امر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز:

    جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور دبیر ستاد امر به معروف حجت الاسلام و المسلمین کریمی و اصحاب رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برگزار شد.

    حجت الاسلام کریمی با تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: نامگذاری هفته اول ماه محرم به عنوان هفته احیای امر به معروف ونهی از منکر بخاطر قیام عاشورا ونهضت حسینی میباشد ، چرا که حضرت سیدالشهدا در جمله‌ای اصلاح در امت جد پیامبر (ص) و اقامه امر به معروف و نهی از منکر را دلیل قیام خود دانسته اند.

    کریمی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص به زمان و مکان خاصی نیست اظهار داشت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید در جامعه رشد کند افزود : در دولت سیزدهم در بحث عفاف و حجاب طرحی ارائه شده که حجاب باید از مسئولین و کارکنان دولت شروع شود و نباید در محیط اداری بی حجاب یا بدحجاب باشد.

    کریمی درباره برنامه های ستاد در دهه امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با شعار ملت حسینی ، مطالبه‌گری آگاهانه و تبیین مجاهدانه، برنامه‌های متنوعی را در بخشهای تبیین، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و همچنین ارائه گزارش عملکرد این ستاد و زمینه‌های ایفای نقش مردم را پیش بینی کرده است.

    سعید جداری مدیر مسئول آرشیو نیوز

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.