حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • جزئیات قیمت‌های جدید کارخانه‌ای خودرو
    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
    شناسه : 4169
    3
    جدول:

    شیوه اجرای قیمت کارخانه‌ای خودروها،هر چند باعث هرج‌ومرج در بازار شد،اما در دقیقه ۹۰ پرونده این موضوع نیز با دخالت دولت با اعلام قیمت‌ها بسته شد. به گزارش آرشیو نیوز: تعیین میزان افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها، موضوع مهم و فراگیری که باید شفاف پیش می‌رفت، اما ابهامات مختلفی داشت و درحالی که قرار بود به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شیوه اجرای قیمت کارخانه‌ای خودروها،هر چند باعث هرج‌ومرج در بازار شد،اما در دقیقه ۹۰ پرونده این موضوع نیز با دخالت دولت با اعلام قیمت‌ها بسته شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    تعیین میزان افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها، موضوع مهم و فراگیری که باید شفاف پیش می‌رفت، اما ابهامات مختلفی داشت و درحالی که قرار بود به خودروسازان و مصرف‌کننده‌ها کمک کند، اما شیوه اجرایش باعث هرج‌ومرج در بازار شد، هرچند در دقیقه ۹۰ پرونده این موضوع نیز با دخالت دولت با اعلام قیمت‌ها بسته شد.

    محمدعلی تیموری مدیر عامل سایپا می‌گوید: میانگین افزایش قیمت که بعد از ۱۸ ماه، این دو خودروساز انجام دادند حدود ۲۹ درصد اعمال شد؛ در گروه سایپا خودرو شاهین حدود ۱۸ درصد اعمال شد و کوییک اتومات حدود ۱۷ درصد، در گروه ایران خودرو شامل پژو پارس و ۲۰۶، سمندسورن، دنا و تارا هر کدام میانگین ۲۹ درصد افزایش قیمت داشتند.

    در جدول، تغییرات قیمتی تولیدات ایران‌خودرو و سایپا و تفاوت قیمتی این محصولات با نرخ‌های بازاری آمده است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.