حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • اعلام ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم ودهم
    ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
    شناسه : 4904
    6
    معاون وزیر آموزش و پرورش

    معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم و دهم از ابتدای تیرماه خبر داد به گزارش آرشیو نیوز: محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه اول از ابتدای تیرماه خبر داد و افزود: دانش‌آموزان پایه دهم نیز بر اساس نتیجه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم و دهم از ابتدای تیرماه خبر داد

    به گزارش آرشیو نیوز:

    محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه اول از ابتدای تیرماه خبر داد و افزود: دانش‌آموزان پایه دهم نیز بر اساس نتیجه عملکرد و کارنامه و نهایی شدن برگه‌های هدایت تحصیلی خود می‌توانند از تیرماه در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.
    معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه طبق قوانین بر اساس عملکرد آنها و در صورت کسب حد نصاب قبولی به صورت سیستمی انجام می‌شود تا اقدام لازم از سوی اولیای دانش‌آموزان و ثبت حضوری صورت گیرد.
    وی اضافه کرد: پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس شاهد در پایه هفتم از ۲۱ خرداد آغاز شده و تا ۱۰ تیر ادامه دارد و دانش‌آموزان پایه دهم مدارس شاهد نیز برای پیش‌ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری می‌توانند از اول تا ۱۰ تیر اقدام کنند.
    کاظمی درباره نقش مشاوره‌های تحصیلی در انتخاب رشته نسبت به سال‌های گذشته، گفت: با کمبود نیروی مشاور در مدارس مواجه هستیم البته پیگیری‌هایی از سوی وزارت آموزش و پرورش و همراهی‌هایی از سازمان اداره استخدامی انجام شده تا مجوزهایی را برای جذب نیروی مشاوره و تربیتی دریافت کنیم.
    وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش قرار است دوره‌های حضوری و غیرحضوری برای توانمندسازی مشاوران در تابستان امسال انجام شود.
    معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۶۵ درصدی متقاضیان ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی در سراسر کشور نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این حاکی از اقبال عموم جامعه نسبت به مدارس دولتی است و ظرفیت‌های ما در مدارس دولتی اعم از عادی دولتی و نمونه دولتی و شاهد تقریباً تکمیل است و بعضاً در برخی مناطق با افزایش تراکم نیز مواجه است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.