حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کاهش ۳۰٪ عوارض شهرداری
    ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
    شناسه : 3164
    3
    سرپرست شهرداری مرند

    رضا اسدی از کاهش عوارضات شهرداری مرند در سه ماهه آخر سال را خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: رضا اسدی با اعلام این خبر گفت: کاهش ۳۰٪ عوارض شهرداری با هدف حمایت مالی از شهروندان، با حسن نیت شورای اسلامی شهر مرند تصویب شد‌ . وی ضمن اشاره به نقش مثبت و موثر شهروندان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رضا اسدی از کاهش عوارضات شهرداری مرند در سه ماهه آخر سال را خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    رضا اسدی با اعلام این خبر گفت: کاهش ۳۰٪ عوارض شهرداری با هدف حمایت مالی از شهروندان، با حسن نیت شورای اسلامی شهر مرند تصویب شد‌ .

    وی ضمن اشاره به نقش مثبت و موثر شهروندان در مدیریت امور شهری خاطر نشان شد: شهروندان عزیز می توانند با پرداخت به موقع عوارض خود ، این شهرداری را در اداره امورات شهر، یاری نمایند.

    گفتنی است کاهش عوارض شهرداری بصورت پلکانی به ترتیب دی ماه ۳۰٪ ، بهمن ماه۲۷٪ و اسفند ماه ۲۵٪ در نطر گرفته شده است که همشهریان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد درآمد شهرداری مرند مراجعه و یا با تلفن ۰۴۱۴۲۲۵۳۳۲۷ تماس حاصل نمایند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.