حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تصادف شدید ۲۰۶ با تریلر ترکیه در جاده مرند_ خوی
    ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
    شناسه : 856
    5

    به گزارش آرشیو نیوز:رئیس جمعیت هلال احمر مرند در گفتگو با این خبر اظهار داشت: در روز جمعه،ساعت ۹:۲۸ پایگاه ‌امداد و نجات جاده ای پیام مرند، توسط ۱۱۰ و آتش نشانی در جریان تصادف شدید سواری پژو ۲۰۶ با تریلر ترکیه در جاده مرند – خوی،جلو روستای قاپلوق قرار می‌گیرند. گزارش اولیه مبنی بر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز:
    رئیس جمعیت هلال احمر مرند در گفتگو با این خبر اظهار داشت: در روز جمعه،ساعت ۹:۲۸ پایگاه ‌امداد و نجات جاده ای پیام مرند، توسط ۱۱۰ و آتش نشانی در جریان تصادف شدید سواری پژو ۲۰۶ با تریلر ترکیه در جاده مرند – خوی،جلو روستای قاپلوق قرار می‌گیرند.

    گزارش اولیه مبنی بر گیر کردن یک خانم ۴۳ ساله داخل خودرو بود.که بلافاصله تیم تخصصی جاده ای با یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شد.متاسفانه فوت در دم فوت کرده بود.

    مصدوم دیگرتوسط اورژانس به بیمارستان آیت اله کوه کمری مرند منتقل شد.در این حادثه دو نفر کشته ومصدوم شدند .
    وی در ادامه از رانندگان عزیزخواست: فاصله ایمنی را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.و وسایل ایمنی و تجهیزات مورد نیاز در فصل زمستان را بهمراه داشته باشند.
    ‌‌

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.