حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان مرند
    ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
    شناسه : 8707
    0
    به گزارش آرشیو نیوز:

    جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان مرند با حضور مدیر کل توسعه وتجهیز اداره کل نوسازی استان دکتر فرهودی و برخی مسؤلان وخیرین استانی و شهرستانی برگزار شد . به گزارش آرشیو نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خیرین محترم؛خیرین محترم را عزیز ترین و محبوب ترین انسان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان مرند با حضور مدیر کل توسعه وتجهیز اداره کل نوسازی استان دکتر فرهودی و برخی مسؤلان وخیرین استانی و شهرستانی برگزار شد .

    به گزارش آرشیو نیوز:

    حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خیرین محترم؛خیرین محترم را عزیز ترین و محبوب ترین انسان ها روی زمین نامید و گفت؛مدرسه سازی به عنوان یک کار ارزشمند ،از ماندگارترین اعمال نیک و حسنه است و مجمع خیرین ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است .

    معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند ضمن خیر مقدم گویی و تقدیر و تشکر از زحمات خیرین محترم بیان نمودند؛در قرآن کریم در مورد انفاق و کار حسنه ‌بارها‌تاکید‌شده و خیرین محترم بازوی توانمند دولت درساخت و تجهیز مدارس هستند.
    تاری زاده افزود:بخشی از پروژه های ساخت مدرسه به عنوان یک امر مهم در عرصه تعلیم و تربیت بر دوش خیرین مدرسه ساز است تا فرزندان این مرز و بوم دغدغه ای جز تحصیل علم نداشته باشند.
    نماینده محترم مردم شریف مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی حبیب زاده بیان کرد:از خیران و نیکوکاران محترم درخواست می‌شود برای سرآمد شدن ساخت مدرسه در شهرستان مرند ،بیش از پیش پای کار بیایند

    در پایان مراسم از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان مرند،با اهدای تندیس جشنواره،تجلیل به عمل آمد .

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.